Klacht: Onterechte incasso verzoek

op 07 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een incasso sms bericht gekregen van syncasso terwijl ik niets of niemand wat verschuldigd ben. Ik begrijp niet hoe dit kan en wil niet met dit soort zaken gestoord worden. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Zodra er bevestigd wordt dat er een fout gemaakt is en er excuses gemaakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

1 week geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobijnR