Klacht: onterechte incasso kosten

op 15 januari 2014 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

blijkbaar had ik een rekening van 7 euro 56 openstaan. Ik ben na mijn laatste tandartsbezoek verhuisd en heb dus nog geen mogelijkheid gehad om mijn adres bij de tandarts te wijzigen. Op mijn nieuwe adres krijg ik opeens een brief van CREDIOS Incasso met 40 euro incasso kosten. Ik heb nog nooit een rekening van FA-MED gehad. Eerst met FA-MED gebeld en die geven aan dat het mijn verantwoordelijkheid is om een adreswijziging door te geven. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet eens weet wie zij zijn en ik helemaal geen contract met hun heb. Dat zij de administratie van de tandarts regelen is mij niet bekend. Vervolgens ook met CREDIOS gebeld en ik ben nog nooit zo onbeschoft geholpen. Ik moet gewoon betalen en anders gaan ze een deurwaarder op mij afsturen. VOOR EEN BEDRAG VAN 7 EURO EN 50 CENT.

intrekking incassokosten

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

3 jaren geleden - We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Bericht van Fa-Med B.V.

3 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen maar wij hebben u niet kunnen bereiken. Eerder hebben we u gevraagd contact met ons op te nemen zodat u door kunt geven wanneer we u kunnen bereiken. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hamidd