Klacht: Onterechte incasso Credios/Famed

op 21 juni 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Onterechte incasso kosten in rekening gebracht door Fa-Med.
Mijn zoon had een tandarts afspraak maar door familie omstandigheden is hij niet naar zijn afspraak geweest.

Dit ook doorgegeven aan de tandarts en die gaf aan dit in behandeling te nemen als bewijs geleverd kan worden dat er familie omstandigheden waren.Bewijs is geleverd aan de tandarts maar tandarts heeft dit niet willen zien.Vervolgens is er een rekening gestuurd naar fa-med.

De eerste brief heb ik ontvangen maar helaas verzuimd te betalen.Het bedrag is vervolgens alsnog betaald maar later dan de datum van de eerste brief.vanuit gegaan dat hiermee de rekening is afgehandeld. Vervolgens krijg ik een brief van Credios incasso met incasso kosten van 40 euro. Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb volgens credios/fa-med een herinnering en een aanmaning ontvangen maar beiden zijn bij mij nooit aangekomen.Ik heb vervolgens contact met alle partijen opgenomen en iedereen verwijst naar de ander. Dus van het kastje naar de muur.Ik kom er niet uit met deze partijen

ik ben te vreden als de incasso komen te vervallen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 31 juli 2017 om 11:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door SBM