Klacht: onterechte incasso

op 27 mei 2019 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

ik had een rekening niet betaald van 58,17 euro. telefonisch heb ik met een medewerker van Famed afgesproken het rond de (op een vrijdag) 15e van de maand maart zou overmaken omdat ik dan mijn salaris ontvang. Zondag 17 maart heb ik het overgemaakt. maandag 18 maart vroeg kreeg ik een email van Credios dat er een betaling openstaat waar ik 40 euro incasso kosten over moet betalen. ik heb ze duidelijk gemaakt dat de betaling verricht is maar volgens Credios blijft de 40 euro incasso kosten bestaan. ik ga geen incasso kosten betalen als de betaling al verricht is zoals afgesproken met de telefonische medewerker van Famed. ik kan nu geen afspraken meer maken met de tandarts omdat ik bij Famed als wanbetaler sta. ik betaal immers een aardig bedrag elke maand met mijn zorgverzekering waarvan de zorg mij nu onterecht ontnomen wordt.
Zowel Famed als Credios heb ik weken lang gemaild maar ik krijg nergens reactie op

als de onterechte incassokosten opgeheven wordt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Credios Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Rabiax

1 jaar geleden - tot op heden niet benaderd. ik ontving wel de melding dat het in behandeling is genomen maar verder is er niks mee gebeurd. Ik kan niet langs de tandarts omdat ik onterecht als wanbetaler ben aangevinkt wegens de onterechte incasso. ik ben hoogzwanger met bloedend tandvlees ik moet gewoon langs de tandarts. bovendien betaal ik maandelijks mijn zorgverzekering met de extra tandoptie wat ik nu voor niks betaal. ik wil die kosten ook terug van Credios omdat ik voor niks zoveel maanden aan het betalen ben!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credios Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credios Incasso

Heeft op 27 juni 2019 om 15:41 geantwoord

Heeft op 07 juli 2019 om 21:55 geantwoord

Dit is toch helemaal geen oplossing. Ik moet maar via klacht.nl in een berichtje lezen dat het is doorgezet naar een andere incasso bureau. Wat is dat nou weer voor onzin waarom krijg ik hier geen brief of email over. Je geeft zelf aan dat het te laat is betaald terwijl ik zelf al meerdere malen aangaf dat het “rond de 15 e “ betaald zou worden wat is afgesproken met famed. Eindstand is het ook rond de 15e betaald

Alle klachten die gemeld zijn door Rabiax