Mijn Klacht:
Ik krijg maandelijks een onterechte incasso van just fabolous van 49.95. Ik heb hem al 2 keer teruggeboekt maar hij blijft komen
Gewenste Oplossing:
Wanneet er niet onterecht geld word afgeschreven door dit bedrijf

Juffielaura op 14 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten
Ik krijg maandelijks een onterechte incasso van just fabolous van 49.95. Ik heb hem al 2 keer teruggeboekt maar hij blijft komen
Wanneet er niet onterecht geld word afgeschreven door dit bedrijf
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 december 2017 om 09:56 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht aan Adyen.
Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.
Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.
Met vriendelijke groet,
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com