Klacht: onterechte incasso

op 21 september 2017 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Ik heb recht op kwijtschelding van de watersysteemheffing voor 2017. Dit verzoek is onterecht afgewezen door de RBG op onjuiste gronden. Alle gegevens die ik heb aangeleverd geven groen licht voor deze kwijtschelding. Door incompetente berekeningen van incompetente medewerkers van het team invorderen, wordt deze kwijtschelding teniet gedaan. Ook is er rente berekend over bezwaarprocedure. RBG heeft 3 euro rente berekend over de heffing van 2017. Dit slaat natuurlijk nergens op, omdat een klant gerechtigd is om bezwaar te maken tegen de opgelegde heffing. en dus automatisch uitstel van betaling heeft tot beslissing. ZONDER RENTEHEFFING. Dat invorderingsteam verzint niet bestaande rekeningnummers, waarvan bewijsstukken moeten worden overlegd, enkel en alleen om te treiteren en te pesten. Verder maken zij incompetente berekeningen in beschikkingen om kwijtschelding te ontwijken. Randdebielen en ik ga niet betalen. Ik lever die rotzooi toch niet voor Jan Lul aan. Morons. Ik eis genoegdoening.
In de brief(zie bijlage) staat dat uit eerste onderzoek blijkt dat mijn saldo te hoog is. Onzin, dit was niet zo. Waarom moet ik dan weer bankafschriften van 3 maanden later opsturen ??? Complete waanzin. Pesterij
Contact en beroepschrift na afwijzing van 21 september 2017: dagelijkse bestuur van de RBG t.a.v. team invordering, postbus 923 3100 AX Schiedam. Al de gegevens zijn digitaal aangeleverd tot 2 keer toe en opvraagbaar bij het invorderingsteam.

Kwijtschelding van de watersysteemheffing van een eenpersoonshuishouden van 213,17 over 2017.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JA Blok