Klacht: onterechte incasso

op 24 april 2017 over Privilege in de categorie Online Veiling

Het bedrijf Privilege BV heeft onterecht al sinds lange tijd onterechte bedragen geind van mijn broer, Ik ben zijn bewindvoerder en heb sinds kort inzage in zijn rekening en heb gezien dat zij dit al jaren doen. Mijn broer had een contract bij Pretium dit abonnement hebben wij eerder al gestopt. Nu komt dit konijn uit de hoge hoed. Ik heb via internetbankieren de incasso laten stoppen en het bedrag laten terugstorten.
Welke actie kan ik ondernemen om al dit geld dat hem afgetroggeld is terug te krijgen

wanneer al de maandelijkse bedragen die door Privilege BV zijn geind teruggestort gaan worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 24 april 2017 om 17:35 geantwoord

Heeft op 28 april 2017 om 18:15 geantwoord

Ik ben het eens met bovenstaande. HEt is echter niet compleet. Privilege heeft ook aangegeven geen zogenaamde openstaande facturen meer te innen en eea op oninbaar te zetten. Dit zou ik graag ook zwart op wit willen zien.
met vriendelijke groet
N. Corver

Alle klachten die gemeld zijn door HelderJL