Klacht: Onterechte incasso

op 19 september 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 maanden premium te hebben gehad voor 9,99, had ik mijn abonnement op tijd stop gezet. Nu hebben ze vandaag 19 sept. Alsnog 9,99 afgeschreven van mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als er een gepaste oplossing hier voor komt, geld terug. Anders haal ik zelf de incasso terug, maar dat mijn account wel blijft bestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Petjevaes

10 maanden geleden - Wordt er ook iets aan mijn klacht gedaan?

Alle klachten die gemeld zijn door Petjevaes