Klacht: Onterechte incasso

op 19 september 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 maanden premium te hebben gehad voor 9,99, had ik mijn abonnement op tijd stop gezet. Nu hebben ze vandaag 19 sept. Alsnog 9,99 afgeschreven van mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als er een gepaste oplossing hier voor komt, geld terug. Anders haal ik zelf de incasso terug, maar dat mijn account wel blijft bestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Petjevaes

2 maanden geleden - Wordt er ook iets aan mijn klacht gedaan?

Alle klachten die gemeld zijn door Petjevaes