Klacht: Onterechte incasso

op 20 mei 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het schijnt dat de sutomatische incasso van 7.99 per maand niet is gelukt door ewp. Nu hebben ze plots t bedrag verhoogd naar 80 euro en gaat liquida erover. Je kan ze niet bellen en mails zijn heel slecht beantwoord. Ik vind dat ik een herinnering had moeten ontvangen zelfs 2 herinneringen en je kan niet zomaar het bedrag met 80 euro verhogen en mij de kans niet geven met het kantoor op een normale manier te communiceren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon het maandelijkse bedrag betalen. En het verhoogde bedrag moet opgeheven worden, omdat het hun fout is dat ik geen herinneringen heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chandeni