Klacht: ONTERECHTE INCASSO

op 15 mei 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik zou een rekening niet hebben betaald van maart voor mijn telefoonverzekering van een bedrag van €8.00. Maar dit gaat via een automatische SEPA incasso. Nu krijg ik plots een week of twee geleden een incasso van LIQUIDA van €80 (!) een enorm hoog bedrag en natuurlijk onterecht.

Ik heb namelijk geen brief ontvangen van EWP of een mail over een mislukte betaling!!! Ik heb mail contact gezocht met ewp en die verwees mij naar liquida terwijl het juist hun probleem is. Ik heb namelijk geen melding van hun gekregen over deze mislukte afschrijving!!

Liquida reageert met heel slecht Nederland op mijn mail en ik begrijp er niks van, volgens mij is het vertaald via google.

Ik wil graag dat ik het normale bedrag van €8.0kan overmaken naar EWP, want de schuld ligt bij hun dat ze me niet hiervan op de hoogte brengen. Vervolgens wil ik mijn abonnement stopzetten. Ik wil absoluut niet het torenhoge en onterechte bedrag betalen aan LIQUIDA..

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fyilmaz