Klacht: onterechte incasso

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn ouders hebben ruim een jaar geleden een kort durende overeenkomst afgesloten met Pretium door een misleidend telefoongesprek. Deze overeenkomst is nog net op tijd beeindigd . Echter in sept 2013 werd er middels een automatische incasso 70 euro afgeschreven dit bedrag is gelukkig gestoneerd door mijn vader. Nu zou er een bandopname zijn die schriftelijk op te vragen is wat ik voor een internet “bedrijf” raar vind, volgens mij is dit via email verkeer veel makkelijker en sneller te regelen!

Geen automatische incasso meer.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 januari 2014 om 13:35 geantwoord

Beste mevrouw van Kempen,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

Heeft op 10 januari 2014 om 13:35 geantwoord

Er is telefonisch beloofd dat mijn ouders af zijn van Privilege nu nog maar zien of dat zo is. Ik heb de geluidsband beluisterd en dat rammelt aan alle kanten, mijn moeder wist niet haar bankrekening maar de medewerker vroeg of het er wel op leek waarop mijn moeder zei ik geloof het wel en dit zou dan rechtsgeldig zijn?? Niets gezegd over toestemming automatische incasso en niets gezegd over opzeggen 1 maand voor het gratis jaar afloopt en op het kado wachten ze nog steeds. 1 groot lachertje dus dat hele bedrijf nouja bedrijf....

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht yvonne2208

3 jaren geleden - Beste mevrouw van der Geest, Ik heb al een bevestiging naar uw vader toe gezonden. Deze heeft meneer van Kempen binnenkort in huis. Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Fatiha

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne2208