Klacht: Onterechte herinnerskosten

op 11 september 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Factuur van juli jl. helaas niet betaald. Krijgen een eerste aanmaning op 26 augustus inclusief 1e herinneringskosten a 11 euro. Wij hebben de factuur minus de aanmaningskosten betaald binnen drie dagen. Krijgen per email de melding: herinneringskosten hoeven niet betaald te worden, krijgen op 6 september een tweede herinnering voor de 11 euro, betalen voor 15 september! Heb nogmaals een bericht gestuurd dat volgens de wet een bedrijf de eerste herinnering niet door mag belasten. Afterpay heeft daar maling aan en stuurt ook nog een brief met laatste aanmaning anders volgt een incassoprocedure. Ongelofelijke slechte service, op deze manier niets meer kopen van bedrijven die zaken doen met Afterpay!

Herinneringskosten schrappen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Afterpay

3 maanden geleden - Beste P. Kerssens, AfterPay hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Na deze betalingstermijn hebben wij jou per e-mail een kosteloze herinnering gestuurd met opnieuw twee weken de tijd om te betalen. Ook binnen deze termijn hebben wij geen betaling ontvangen. Omdat een tijdige betaling is uitgebleven, zijn administratiekosten in rekening gebracht, waardoor het openstaande saldo van jouw betaaloverzicht momenteel nog € 11,00 bedraagt. De administratiekosten worden in rekening gebracht conform de betalingsvoorwaarden van AfterPay(AfterPay voorwaarden):https:www.afterpay.nlnlalgemeenbetalen-met-afterpaybetalingsvoorwaarden Tijdens het plaatsen van de bestelling, ben je akkoord gegaan met deze voorwaarden. Wij zien bij ons geen e-mail dat er is aangegeven dat je de administratiekosten niet hoeft te gaan betalen. Met vriendelijke groet, Marcella

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Paplepel