Klacht: Onterechte herinnering

op 17 februari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een brief ontvangen d.d. 13 februari 2018..
Roniko BV geeft aan nog geen betaling voor een abonnement op puzzelmagazine te hebben ontvangen.

Echter heb ik nooit een abonnement voor dit product afgesloten of getekend, noch contact met hen hierover gehad.

In de brief staat de volgende omschrijving: 40539399/00017480

Gewenste Oplossing:

Dit verzoek tot betaling ongedaan wordt gemaakt, omdat dit vals en onrechtmatig is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

7 maanden geleden - Geachte heer Velasco, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 21 februari 2018 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Velasco,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Velasco