Klacht: onterechte fakturen

op 29 mei 2020 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

in juli 2019 een pakket verstuurd, dit is door fouten van Parcel helemaal fout gegaan is, pakket zoek klant weg, na enkele weken komt het pakket weer boven water in Barcelona door een constructie van parcel om kosten te besparen, ruim 6 weken erna is het pakket weer terug in nederland, dat was een spoed zending van 85euro parcel erkend de fouten met mails , maar ik heb de rekening al betaald, na veel touwtrekken wordt er 50% van de faktuur terugbetaald. omdat ze de fout bij UPS leggen.
en dan begint het gezeik, rekening na nog onduidelijke rekeningen,
heb ik ineens een rekening van 143euro fout in het systeem met bevestiging dat alles wordt gecorigeerd, uiteindelijke , is alles op 0 , denk je dat het is opgelost , sturen ze dood leuk later nog een rekening.
we zitten nu in april 2020 , niks meer verstuurd via parcel sinds 2019

in april komen er uiteindelijk geen rekeningen meer , eindelijk denk je dat het is oplost.
maar nee hoor rolt er 27mei een brief van flanderijn op de mat, of ik even 184euro wil betalen voor 1 juni. probeer contact op te nemen met sanne en mevr hofman maar niemand geeft thuis, alleen maar doorschakelen. en telefoon afbreken.
wat is dit voor een onbeschoft gedrag, denkt parcel nauw werkelijk dat ik ga betalen , is een geval voor de rechter of zo, of kassa

parcel ik heb jaren zaken met jullie gedaan, maar dit is einde verhaal, als jullie zo met je klanten omgaan

excusses en compensatie voor wat ik onterecht betaald heb.
niet eens om het geld, maar gewoon toegeven dat ze fout gehandeld hebben en gewoon hun zaakjes om orde moeten maken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parcel International

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parcel International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door coen001