Klacht: Onterechte factuur uit 2012

op 13 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

In 2012 hebben wij per abuis het verkeerde boeken pakket besteld. Toen wij daarachter kwamen hebben wij deze geretourneerd (verzendbewijs in bezit).
Bij het bestellen van het nieuwe boekenpakket (volgende schooljaar), weigerde van Dijk deze te leveren vanwege de openstaande nota. Na veel bellen, mailen, en boos worden en dreigen toch de boeken gekregen. Het volgende jaar precies hetzelfde. Van Dijk weigert te leveren. Openstaande nota. Het jaar daarop wederom hetzelfde. Mijn studeert nu op het MBO maar heeft geen boeken. U raad het al. van Dijk weigert te leveren vanwege de openstaande nota uit 2012.

Wanneer er weer gewoon geleverd wordtvdoor van Dijk, en wanneer zij eindelijk eens die starre houding en onwil (want dat is het) achterwege laten. Openstaande nota kwijtschelden. Daarna zal ik mij beraden over een claim vanwege materielev(telefoonkosten) en inmateriele schade (zoon al 3 jaar begin van schooljaar (4 weken) zonder boeken). Dat van Dijk.nl eens flink inziet dat zij verkeerd bezig zijn ten koste van een minderjarig kind.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 oktober 2016 om 09:05 geantwoord

Beste meneer van der Heijden,

VanDijk.nl wil vooropstellen dat wij, net als u, dit dossier graag willen sluiten. In de contactmomenten die wij binnen het account van Lars kunnen terug lezen, hebben wij helaas geen sluitende informatie aangetroffen over het ontvangen verzendbewijs. U is in juli 2015 aangegeven dat wij geen kopie van het verzendbewijs hebben kunnen terugvinden in uw correspondentie.

Om dit dossier te kunnen sluiten, willen we u een laatste maal verzoeken een foto of scan van het verzendbewijs per mail naar ons toe te sturen. Dit kan naar info@vandijk.nl, onder vermelding van het klantnummer van Lars (W14356). Wanneer wij deze ontvangen, zal dit zo spoedig mogelijk nader worden onderzocht.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Heeft op 14 oktober 2016 om 19:20 geantwoord

Vreemd dat de scan van het verzendbewijs niet is terug te vinden in de correspondentie. het is al 4x verzonden geweest. Ook van Dijk weet dat de boeken retour zijn, ze geven zelf aan dat een aantal van deze boeken geen waarde meer hadden(aldus de informatie die ik van Focum kreeg, maar ook van GGN). Kortom een zeer vreemde gang van zaken. Maar goed ik zal het verzendbewijs nogmaals verzenden.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste meneer van der Heijden, Wij hebben helaas nog geen e-mail van u mogen ontvangen met hier in een foto of scan van het verzendbewijs. U kunt ons deze, onder vermelding van het klantnummer van Lars (W14356) mailen op info@vandijk.nl. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Heijd058