Klacht: Onterechte factuur

op 20 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Boekenpakket netjes opgestuurd vóór 1 augustus. Alle boeken in 1 doos. Krijgen 1 boek terug omdat deze te laat zou zijn ingeleverd en een factuur voor 3 boeken omdat er 2 boeken helemaal niet zouden zijn ingeleverd. De administratie bij Van Dijk is niet op orde en we blijven nu herinneringen en aanmaningen ontvangen

Creditfactuur en excuses zouden netjes zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 20 september 2017 om 10:27 geantwoord

Beste Maartendejong,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen op 8 augustus 2017 een zending van u te hebben ontvangen. Dit betrof inderdaad maar 1 boek welke aan u is geretourneerd wegens te late inlevering. Ook wanneer er in het betreffende pakket 3 boeken hadden gezeten waren deze aan u geretourneerd.

Wij kunnen de schaderekening voor u crediteren wanneer u een verzendbewijs heeft waaruit blijkt dat het pakket voor 1 augustus 2017 is verstuurd. Aan de hand van het gewicht kunnen wij bepalen of er 1 of meerdere boeken in het pakket hebben gezeten.

Het verzendbewijs kunt u toesturen aan onze klantenservice.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Heeft op 20 september 2017 om 11:13 geantwoord

Het betrof geen pakket van 3 boeken maar van veel meer boeken. Een pakket van een leerling uit 5 havo, zoals in jullie administratie zichtbaar zou moeten zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Maartendejong