Klacht: Onterechte facturen

op 15 februari 2013 over Teledeals in de categorie Teleshopping

Ik ontvang onterechte facturen van Teledeals. Dit doen ze al een jaar lang. Nu dreigen ze met een incassobureau. Ik heb ook het incassobureau aangeschreven, en uitgelegd dat ik in oktober 2011 keurig mijn contract heb opgezegd. Ook bij de Opta is dit gebeurt. Zij moeten nu maar eens gaan op houden met hun praktijken. Ik heb bewijzen en kan het overleggen, en heb ik ze ook kenbaar gemaakt. Er word niet gereageerd. Toch blijven ze maar facturen sturen. Ik heb keurig 3 maanden van te voren opgezegd per aangetekende brief. Ook een tweede maal gedaan in 2012, en zij veranderen steeds van naam en adres. Ik ben slachtoffer geworden van niet zo leuke praktijken van dit bedrijf, en ben zeer onbeschoft door hun behandeld. Na alle klachten al gelezen te hebben die ik maar even hoef te googlen, ben ik haast genoodzaakt om rechtsmaatregelen tegen dit bedrijf te ondernemen. Mijn klachten zullen steeds geplaatst worden, als er geen duidelijke oplossing komt!

Ik ben tevreden als zij mij nu met rust laten, mij uit hun administratie vandaan halen en zij mij een onderbouwende brief sturen waarom hun denken dat ik nog moet betalen, en zij stoppen met een incassobureau op mij af te sturen, en in de brief wil ik vermeld zien staan dat zij mij uit hun systeem verwijderen, dit omdat ik keurig de regels heb nageleefd, en zij met ingang van per direct hiermee stoppen. Ik ben geen klant meer, en heb geen bedrijf, het nummer is ook afgesloten en graag ophouden met bedreigingen die niet gepast zijn. Ik wens geen e-mails van hun te ontvangen m.b.t. reclame en facturen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teledeals over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Teledeals een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Teledeals in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teledeals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teledeals

Heeft op 19 juli 2017 om 13:15 geantwoord

Ter informatie zodat deze klacht gesloten kan worden:
Deze klacht is afgerond en afgesloten op 15 maart 2013. Order is opgeheven.

Met hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM