Klacht: ONTERECHTE FACTUREN

op 14 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik krijg nu een aantal weken al e-mails met onterechte facturen, waaronder er 1 zat van 106,95. Als ik niet gebeld had, had ik deze gewoon betaald! Ik probeer ze al weken te bereiken (er wordt beweerd dat ze binnen 3 werkdagen antwoorden) IS DUS NIET WAAR. Vervolgens krijg ik aanmaningen en het bedrag wordt steeds hoger, terwijl ik dit in eerste instantie niet hoefde te betalen!!!!! Als ik ze telefonisch probeer te bereiken vreten ze mijn belminuten op door me 20 min in de wacht te zetten en me vervolgens iemand aan de lijn te geven die zelf ook neit weet wat hij aan het doen is. HEEL onproffessioneel en ik eis een antwoord, want dit kan echt niet. Ben mensen tegengekomen met exact hetzelfde probleem, heel raar om als bedrijf aan onderanderen studenten zulke grote geldbedragen te eisen.

Gr.

Als ik duidelijkheid en een antwoord krijg, een uitleg waarom ik EN meerdere mensen onterechte facturen krijg, ik de factuur NIET hoef te betalen, en een verklaring waarom het contact zo slecht is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste Renske, Wat vervelend dat je onterechte facturen ontvangt. Graag zouden we een factuurnummer ontvangen zodat we kunnen kijken om welke factuur het gaat. Ook zie ik dat er gemaild is. Ik pak de klacht op klacht.nl op, de mail laat ik staan. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door renskeevers