Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag deed ik weer mijn dagelijkse boodschappen bij de Albert Heijn.
Ik kwam daar een mevrouw tegen die mij nog geld verschuldigd is.
Die heb ik daarop aangesproken en zij heeft dat middels uw medewerkers onnodig en vals laten escaleren.
Zo werd ik aangesproken door een collega, Vance, die mij direct wist te veroordelen.
Later vernam ik dat ik 2 á 3 vrouwelijke medewerkers zou hebben bejegend.
Daar is niets van waar. Ik heb enkele medewerkers gevraagd of ik kon helpen of iets duidelijk kon maken in deze situatie.
Vraagt u dat gerust na.
Ik ben verder gegaan met mijn boodschappen en heb de collega Vance nogmaals aangesproken om wat ik verkeerd gedaan zou hebben en welke (AH) regels ik zou hebben overtreden, naast normale maatschappelijke regels die ik uit mijn hoofd ken en waardeer.
Vance bleek onverbiddelijk en wist mij nogmaals zonder wederhoor te veroordelen.
Ik zou zo ook een winkelverbod krijgen.
Zo heb ik gevraagd naar een gesprek met de winkelmanager, Martin Ritsema.
Hij bleek ook nogal overtuigd, ondanks een ietwat redelijke discussie.
Sta ik daar met mijn boodschappen en de heer laat mij niet afrekenen.
Ik doe mijn boodschappen bij Albert Heijn sinds 30 jaar.
Heb natuurlijk nog nooit een enkel probleem gehad of veroorzaakt.
Ik sprak iemand aan die ik geholpen had en geld heb geleend en niet alles heeft terugbetaald.
Zij blaast het op naar uw medewerkers en ik werd per direct veroordeeld en kon niet eens mijn boodschappen afrekenen.
Dit geeft mij een heel naar gevoel, vooral omdat ik door dhr. Ritsema werd verwezen naar de Deen supermarkt.
Ik hoor graag een reactie van Albert Heijn en ga ook graag verder in gesprek met dhr. Ritsema.
Ik zie uit naar een redelijke discussie en vooral naar excuses van de filiaalmanager.
Met vriendelijke groet,
A.M. van Zijl
Gewenste Oplossing:
Een discussie in redelijkheid, zonder vooroordelen.

