Klacht: Onterechte contributie kosten

op 30 augustus 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom er vandaag achter dat er bij mijn vader door privilege bv contributie kosten a €85,- op 31-06-16 zijn afgeschreven.
Vreemd voor een man van 87 die nergens lid van is.
Met een beetje spitten op Google kom ik er achter dat dit een onderdeel/ zuster bedrijf van Pretium Bv is waar we vorig jaar het contract bij opgezegd hebben.
Dan zou je zeggen dat dit ook klaar was, gezien ik er nu ook achter kom dat er vorig ook al een bedrag van €80,- is afgeschreven.
Wat ik niet begrijp hoe het kan dat mijn vader contributie betaald voor iets wat kennelijk aanbiedingen en veilingen op internet geeft terwijl hij geen internet heeft.
En dat dit zomaar kan kan ik echt niet bij!
Op de site van pretium was het al lastig om het op te zeggen vorig jaar, na telefonisch contact ging het verder netjes maar een beetje jammer dat dit er aan vast geplakt zit en op deze site kan je zonder inlog codes helemaal geen gegevens vinden. Wat een oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Het laatste bedrag heb ik net laten storneren.
Eigenlijk vind ik dat mijn vader ook de contributie bedragen van de jaren ervoor terug gestort hoort te krijgen gezien hij niet eens internet had.

Daarnaast zou het fijn zijn als deze duistere praktijken stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

4 maanden geleden - Beste mevrouw Dijkstra, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Wij zouden graag samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Zou u kunnen aangeven op welk moment wij u hiervoor het beste kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.H. Dijkstra