Klacht: onterechte brief.

op 30 november 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gisteravond een brief van de hoofdledenservice van de Postcodeloterij in de bus.
Daar stond in dat ze het geld voor de eerstvolgende trekking niet van de rekening konden afschrijven, en dat wellicht het bankrekeningnummer gewijzigd of geblokkeerd is of dat het door een andere oorzaak niet meer mogelijk is het van de rekening af te schrijven. Er staat wel genoeg op de rekening. Ik had het zwart op wit, en degene die met geldzaken regelt heeft dat bewijs ook. Als er niet genoeg opstond, hadden wij dat allang geweten. Ik doe mee om goede doelen te steunen, en dan ben ik er niet van gediend om onterecht zo,n brief te krijgen. Ik vind dit schandalig!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er gewoon net als iedere maand het normale bedrag wordt afgeschreven, en als ik dit soort brieven niet meer krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teun Doevendans