Klacht: onterechte boete

op 21 september 2016 over Trans Link Systems in de categorie Betalingsdiensten

Ik ben onterecht bij intrum justitia gekomen om meer een boete van 60euro ivm blokeren OVchipkaar ok heb bij NS een voordeelurenabbonement dat ik voorruit betaal en waarop Ik 7 keer per jaar gebruik van kan maken
bij het inchecken was er een storing 31mei waar door NS van mijn tegoed 30euro afgreef
Ik heb trans link een gemachtigd om als minder als 5euro op saldo staat mogens ze 20euro afhoudend dus ik dacht dat het in orde was
Na veel gebel kreeg ik een brief van de OV chipkaart dat ik 20euro moest betalen
19mei heb ik dit bedrag betaald dus ik dacht Alles is oké
Tót dat ik een brief van jullie kreeg met boete die ik uiteidelijk betaald heb om mijn OVchipkaar te
deblokkeren
Het gaat over factuunummers 243579600300002
243579600300001
2×30euro
NS is makkelijk en het me 30euro terug betaald
dus zijn zij er klaar mee
Dus die 60euro heb ik onterecht betaald en had ik graag terug
Gr
E.Derikx LITSCHERBOORD 12 6413AW Heerlen
06-23812017

Ik ben tevreden als dit onopgelost is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trans Link Systems

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trans Link Systems nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Derikx-Driessen

2 maanden geleden - In een email lees ik dat míjn klacht niet behandeld wordt Waarom doe ik dan een klacht depeneren Ik kan ook naar de recht bijstand dan komendie wel bij jullie terug

Alle klachten die gemeld zijn door Derikx-Driessen