Klacht: onterechte boete

op 25 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon is 4 weken eerder van school gehaald, vanwege omstandigheden…daardoor was er 1 boek op school blijven liggen. Bij het inleveren van de boeken heb ik dit gemeld, en dat ik na de school vakantie dit boek zou proberen op te halen. Ik kreeg toch vele mails van van dijk dat ik het boek moest inleveren, ik heb hier over netjes terug gemaild.. Maar nooit iets over terug vernomen. Nu kreeg ik toch de boete mail in mijn box. ( deze ik niet ga betalen ). Ik heb namelijk het boek zoals vermeld in de mail na de vakantie opgehaald van school. En ligt dus netjes klaar en vanmorgen dus ook netjes van dijk gebeld … hun konden daar niets aan doen en ik moest en zou de boeten gaan betalen ( aan me neus want er is genoeg mail verkeer geweest en heb het boek ook gewoon voor mij liggen , teven had ik al een borg betaald die ik ook niet terug krijg ) de borg plus de boeten komt neer op ruim 100 euro voor 1 boek dat gewoon hier voor mij ligt !!! en deze moeder ook echt niet gaat betalen….

gr Diana

als ze gewoon het boek innemen de boete laten varen en de borg terug betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 31 augustus 2016 om 08:04 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Eskens,

Bedankt voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij contact met u gehad via e-mail en is er door ons een voorstel gedaan. Wij vinden het fijn te vernemen dat u akkoord gaat met het voorstel en dat u blij bent met de geboden oplossing.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door angelsgirl1975