Klacht: Onterechte boete

op 23 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Afgelopen jaar heb ik, zoals altijd, mijn boeken geleend bij Van Dijk. Toen ik ze eind van het jaar inleverde, was het een enorme chaos omdat printers het niet deden en de jongen die me hielp liep steeds weg. Ik stond daar echt een hele lange tijd te wachten met m’n 17 boeken. Toen ik thuis kwam, zag ik dat die jongen me een boete had gegeven op m’n maatschappijleerboek en m’n palet van CKV. Ik heb ze sowieso allebei ingeleverd en ze waren al helemaal niet kapot. Er zijn mensen die ook hebben gezien dat ik al m’n boeken had en dat ze ook niet kapot waren. Ook vond ik het achteraf raar dat die jongen niet heeft gevraagd van “Hé, je mist een boek.” of “Hé, was dit boek al kapot?”

Ik ben tevreden als de boete wordt ingetrokken, want het klopt gewoon niet.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 maart 2017 om 11:49 geantwoord

U i t o n z e a d m i n i s t r a t i e i s g e b l e k e n d a t d e z e k l a c h t
i n m i d d e l s i s a f g e h a n d e l d .

Alle klachten die gemeld zijn door SannevanVugt19981405