Klacht: Onterechte boek inname

op 19 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Bij het terug brengen van mijn boeken is een boek ingenomen die niet ingenomen had moeten. Bij het bestellen van mijn nieuwe boekenpakket moet ik voor dit boek betalen. Bij telefonisch contact kunnen ze niet achter halen dat dit boek is ingeleverd, terwijl meerdere leerlingen dit boek hebben ingeleverd en dus allemaal opnieuw moeten kopen. Telefoniste kan alleen maar zeggen ik kan hier niets aan doen voor u we krijgen zoveel boeken binnen. Neem aan dat alles gescand wordt wat je inlevert dus lijkt mijn niet zo moeilijk te achter halen. Tegen de leerlingen werd gezegd de inleverlijst klopt niet maar het boek moet wel ingeleverd worden.

Als het boek gratis geleverd wordt bij mijn nieuwe boekpakket

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 juli 2016 om 08:54 geantwoord

Beste Dominique,

Wat vervelend dat je boek 'Stepping stones (5e editie) 4/5h reference' (artikelnummer 8254260) is ingenomen terwijl je deze mocht houden.

Wanneer je een nieuwe bestelling gaat plaatsen voor het nieuwe schooljaar willen wij je adviseren het boek te bestellen en na die tijd contact met ons op de te nemen. Wij gaan er dan voor zorgen dat wij het artikel kosteloos gaan leveren.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door moveco69