Klacht: Onterechte bkr, onvriendelijk behandeld

op 04 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Bij het aanvragen van een hypotheek kwam ik tot de ontdekking dat ik bkr geregistreerd sta. Otto heeft een a2 notering achter mijn naam gezet. Hier ben ik het niet mee eens. Brieven van otto zijn niet naar mijn woonadres gestuurd. Ik heb 4x over naar Otto gebeld met de vraag of zij mij hier een bewijs kunnen sturen, maar ik heb alleen maar een document ontvangen waarin staat dat de notering in oktober 2019 verwijderd zal worden. Ik wil bewijs zien, maar ik krijg maar niet de juiste medewerker aan de lijn en het enige wat mij verteld wordt, is dat zij het ook niet weten. Het is zo lastig om gehoord te worden. Het lijkt alsof niemand weet wat te doen?! Ik sta ondertussen met mijn rug tegen de muur en kan door deze notering geen hypotheek rondkrijgen.

Wanneer de a2 notering verwijderd wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 04 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Deze zaak heb ik laten uitzoeken door de desbetreffende afdeling. Ik kan in ieder geval melden dat de BKR melding terecht is. Omdat dit een zaak is van de afdeling Orderacceptatie is ervoor gekozen om vandaag een brief met uitleg uit te doen naar de klant inclusief alle correspondentie welke in het verleden zijn verzonden. Dit zal de klant morgen of overmorgen ontvangen en indien nodig kan klant hierop reageren.

Otto klantenservice

Heeft op 08 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Ik heb nog steeds geen correspondentie ontvangen!!

Bericht van OTTO

4 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Helaas is gebleken dat de correspondentie welke voor de klant was bestemd naar het oude adres zoals bekend is bij ons is gegaan. De juiste adresgegevens waren niet in ons bezit en is nooit doorgegeven aan Otto. Alle correspondentie welke eerder was verzonden op 04-07-2017 gaat vandaag naar het juiste adres. Met vriendelijke groet, Otto klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Inge500000