Klacht: onterechte BKR codering

op 12 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het aanvragen van mijn BKR gegevens blijkt dat Otto een registratie heeft gedaan terwijl ik geen melding van te laat betalen had gekregen en op de dag dat ik deze factuur kreeg heb ik deze direct voldaan.

Waarom is deze registratie op 14-11-2014 gedaan terwijl hier geen vooraankondiging voor is gedaan noch een normale herrinering. Op 28-11-2014 heb ik de rekening gekregen waar een dreigement instaat dat het geregistreerd gaat worden ik heb deze rekening direct voldaan en tevens op 3-12-2014 een betaal bevestiging gekregen

Veel klanten moeten door dit soort dergelijke fouten jaren op de blaren zitten.

Gewenste Oplossing:

De BKR codering verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 12 juli 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerd100