Klacht: onterechte betaling

op 19 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik moet betalen voor een lipgloss die zogenaamd je lippen dikker zouden maken, omdat luxstyle deze naar mij heeft gestuurd met een betaling. IK heb deze niet besteld. ik zou de lipgloss terugsturen maar dit kostte heel veel geld, dit heb ik dus ook niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

wanneer de betaling wordt ingenomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 december 2017 om 21:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Tessa,

In our communication of December 2016 our customer service has informed and explained why you have received the goods, and provided the return instructions.

Since the goods have not been received in return, nor a payment has been received, the invoice has remained open and will remain open.

As the goods have been ordered more than a year ago, it is no longer possible to return the goods.

Alle klachten die gemeld zijn door tessabangma