Klacht: Onterechte betaling

op 06 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste mensen,

Hierme wil ik graag een klacht indienen tegen Van Dijk .
Het gaat om een” verloren” boek,die door hun zelf is verloren gegaan en uiteindelijk moest ik die betalen. Voorlopig,want ik hoop dat het ergens iemand is die onprofessioneel en slordig gedrag van medewerkers van VanDijk inziet en dat ik mijn geld met rente terug krijg.

Afgelopen school jaar hefft mijn dochter haar boeken peer post ingeleverd bij Van Dijk.
Na heel korte termijn krijg zij te horen dat boeken in goede orde zijn ontvangen.
Maar ongeveer mandje daarna krijg zij te horen dat een boek ontbreekt en krijg zij rekening van ongeveer 79 euro.
Die boek was zeker bij zelfs twee boeken te veel heeft zij bij gedaan want die waren in haar kast dus zij dacht mischien doet Van dijk iets met die boeken want zij zelf hade die niet nodig.
Maar ja,in plats dat VanDijk “dankje wel” zegt sturen die haar rekening.
Wij hebben allebei geprobeerd te zegen dat hun better moeten zoeken want boek was zeker bij.
Wij hebben sammen lijst nagegaan drie keer en alle boeken waren bij.
Zoals die opgestuurd door hun waren want zij was vrijwel snel gestopt met haar opleiding (verkeerde keuze),dus boeken waren “ongebruikt” door haar zelf.
Maar ja,Van Dijk luisterde niet en herhaalde steeds dat wij het boek moeten betalen.
Die vroegen ook om post verzend bewijs maar die heeft zij hellas, nadat zij horde van hun dat boeken ontvangen zijn,weggegooid.
Zij hefft ook paar keer gevragd war kunnen we klacht indienen,maar zonder antword.
Wij hebben ook gevraagd of wij rekening mischien erst moeten betalen en dan klacht indienen;geen duidelijke antword.
Op vrag war kunnen wij klacht indienen:geen antword.
Voor korte tijd was antword wel gekomen.
In de vorm van die oorspronkelijke rekening( 79.15 euro )plus 40 euro incaso kosten.
Dus toen hebben wij gezegd dat wij 79.15 euro vorlopig wel willen betalen maar incaso kosten niet.
Dat was al weer fout van hun dus wij betalen niet nog meer voor hun foute.
Dus toen was hun antword dat als het zelfde dag betaald is dan vervalt incaso costen.
Ik kon zelfde dag niet betalen want het was best laat ,maar dag darna heb ik wel betald en opniuw gevragd war wihj klacht kunnen indienen.
Toen was het pas geantwoord dat wij een of andere klacht formulier moeten zoeken.
Ik kon die nergens vinden dus bij deze dien ik bij jullie mijn klacht in en eis mijn geld met minimaal 40 euro verhoging ,terug.
Ik hoor wel heel vaak hoeveel fouten makt VanDijk.
Moeten wij voor hun fouten,slordige en onprofessioneel gedrag betalen???

Ik hoop van niet.
En ook hoop ik op snele antword en snelle afhandeling van de zaak en dat ik snel weer mijn geld terug krijg want die is mij echt onterecht geëist.

Met vrindelijke groeten
A.Mihailov sammen met dochter Z.Mihailov

Geld met rente terug.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Mihailov,

Wij vinden het vervelend dat u een schadefactuur heeft ontvangen van € 79,00 voor het niet inleveren van één boek.

Op 13 juli 2017 hebben wij een e-mail gestuurd dat wij uw zending hebben ontvangen. In deze e-mail staat niet welke boeken wij retour hebben ontvangen. In de e-mail geven wij ook aan dat u nog op de hoogte wordt gehouden van de verdere afhandeling.

Helaas zat volgens onze gegevens het artikel \"Feniks bovenbouw havo overzicht van de geschiedenis\" niet in het pakket. Op een verzendbewijs staat het gewicht van het pakket aangegeven, hiermee hadden wij kunnen zien hoeveel boeken er in het pakket zaten.

Helaas kunnen wij zonder verzendbewijs de schadefactuur van € 79,00 niet crediteren.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice

Heeft op 09 oktober 2017 om 22:44 geantwoord

Beste mensen,

Dat klopt wat Van Dijk zegt.
Maar zoals ik het al gezegd heb al paar keer wij hebben die verzend bewijs niet.
Helaas...
En ik blijf bij dat boek bij was .
Ik hwb sammen met mijn dochter drie keer alles gecontroleerd en boek was gewon bij.
Hoezo hefft VanDijk biet meten gecontroleerd en meten na ontvangst gezegd dat die boek niet bij was.
En niet pas bijna na een mand tijd is het geconstateerd dat die boek ontbreekt.
Sorry,maar deze slordige en onprofessioneel gedrag hoort niet bij zo een groot gigant als VanDijk te geburen.
En wih hebben met twee personen gezien dat die boek bij was
Mogen wij,gewone mensen überhaupt nog wat zegen?
Gelooft ons nog iemand?
En zoals al gezegd,sorry ik heb geen verzendbewijs maar boek was er bij.
Ik heb zo veel geld uitgegeven voor sl mijn kinderen voor school spullen maar voor fouten van medewerker van VanDijk wil ik niks betalen
War en wat kan ik verder doen om dat rechts te zetten?

Moet ik mijn rechtsbijstand inschakelen???

Met vrindelijke groeten
A.Mihailov

Alle klachten die gemeld zijn door Fantastic