Klacht: Onterechte betaling

op 26 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Online schoenen besteld via Dr. Martens. Global Collect blijkt tussenbedrijf te zijn. Na betaling niet doorgestuurd naar bevestingswebsite en ook geen bevestigingsmail ontvangen. Global Collect heeft dit bedrag echter wel afgeschreven.
– Bedrag van 175 euro is overgemaakt op rekeningnummer NL14RABO0155503219.
– Omschrijving: 888300290769
0020001688423672 4205440171 Dr
Martens Online
– Kenmerk: 23-09-2017 16:03 0020001688423672

Dr. Martens geeft aan dit bedrag nog niet te kennen met dit betalingskenmerk.

Wanneer het bedrag is overgemaakt naar Dr. Martens en mijn schoenen spoeding verzonden worden.
Mocht dat niet lukken, dan wanneer mijn geld zo snel mogelijk terug op mijn rekening is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 27 september 2017 om 11:36 geantwoord

27-Sept-2017 Mevrouw Groot per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door marijegroot