Klacht: onterechte beslaglegging

op 06 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Vanmorgen gebeld met Syncasso Amsterdam over beslaglegging op mijn loon, is nog steeds niet opgelost naar mijn werkgever toe, terwijl jullie per abuis een brief naar mijn werkgever hebben gestuurd werd er gemaild naar mij, en het is nog steeds niet opgelost naar mijn werkgever toe, dat vind ik een kwalijke zaak vind. Aan de telefoon kon de mevrouw zogenaamd niks vinden op mijn naam, ik heb aangegeven dat ik het opgelost wil hebben en die mevrouw,zei alleen dat ze er een notitie van ging maken weet haar naam niet meer helaas…want ze was niet vriendelijk en heeft me nog niet geholpen

Dat er een brief met spoed naar mijn werkgever word gestuurd dat het een vergissing was...en er mag wel wat tegenover staan door al die stress die ik er van heb en tijd die ik er in moet steken....ik vind dit echt een hele hele grote fout die er bij jullie is gebeurd terwijl het dossier is afgesloten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

8 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door jankelens@hotmail.com