Klacht: Onterechte beschuldiging gebruik ontbijt.

op 18 juli 2012 over Van der Valk in de categorie Cafés en Restaurants

Na verblijf van twee nachten wilden wij op woensdag 18 Juli om 11 uur uit checken. Hierbij werd ons verteld dat wij nog moesten betalen voor een ontbijt van deze ochtend.

Tijdens het inchecken is ons gevraagd of wij het ontbijt bij onze overnachtingen willen bijboeken, waarop bij duidelijk “nee” hebben geantwoord. Geen enkele ochtend hebben wij dan ook binnen het hotel ontbeten dus het zou vreemd zijn nu ineens wel hier te ontbijten op de dag van vertrek.

Terug naar het uitchecken, de (zeer klant onvriendelijke) receptioniste wist zeker dat wij wel hebben ontbeten in het hotel en twee van de bedienden beweerde zelfs zij ons die ochtend gezien hebben.

Wij zijn de hele ochtend op onze hotel kamer verbleven om onze spullen te pakken en kwamen pas de kamer uit toen we wilden uit checken.

Wij werden uitgemaakt voor leugenaars en werden bovendien erg slecht geholpen, de bedienden hebben simpel weg een fout gemaakt en wilden dit overduidelijk niet rechtzetten gezien wij absoluut niet van het ontbijt hebben genoten. Ze beweerden ons gezien te hebben tijdens het ontbijt terwijl wij geen enkele dag van ons verblijf daar hebben ontbeten.

Slechte bediening, klant onvriendelijk. Voor een vier sterren hotel verwachten wij wel meer. We worden neer gezet als leugenaars en moeten betalen voor iets waar wij geen aanspraak op hebben(gehad).

Alle klachten die gemeld zijn door cohain