Klacht: onterechte behandeling

op 01 juli 2016 over CJIB in de categorie Incassobureaus

19 oktober word ik van de weg gehaald vanwege openstaande boetes,de agent vraagt of ik de reden weet …sorry meneer geen idee..u heeft openstaande boetes dat is niet zo mooi ik meld me morgenochtend 9 uur op het dichtsbijzijnde bureau voor passende oplossing.bleken oude boetes die nog op adres van ex aangekomen waren ik had ze nooit gezien…wil er graag vanaf en betalen.de politie kan geen betalingsregeling treffen heb contact gezocht met cjib maar helaas de boetes zijn te oud voor een betalingsregeling..inmiddels een brief van politie op zak dat me auto niet buiten gebruik gesteld kan worden zolang het loopt ook dat ik bereid ben te betalen graag wil betalen zelfs..heb een betaling gedaan op het bureau was aan het sparen voor de volgende af te betalen tot er 17 juni jl mijn auto in beslag genomen word (buiten gebruik stelling) ben een alleenstaande moeder ook kostwinner woon achteraf kan niet fietsen vanwege dystrofie heb dus voor me werk een auto nodig..de auto levert hooguit 200 euro op 20 jaar oud maar voor werk prima nog te doen ..nu werkeloos thuis geen inkomen hoe kan dit een hardwerkende moeder geen wanbetaler die graag van deze last af wil en word onderuit gehaald ik wil oplossen maar 3 keer is de deur dicht gegooid door cjib aan de telefoon 3 keer ander verhaal gehoord digitaal formulier ingevuld waar je geen bevestiging van krijgt je kan niets toevoegen voel me als burger van nederland bestolen ik wil wel maar ik word met de rug tegen de muur gedrukt

wanneer ik mijn auto terug krijg vanwege gezondheid en mijn baan niet verlies het is voor cjib geen meerwaarde maar voor me gezin wel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 04 juli 2016 om 13:59 geantwoord

Heeft op 06 juli 2016 om 09:36 geantwoord

Dat is geen oplossing ik ben me baan kwijt en is vanwege gezondheid en werk noodzakelijk ik had een betalingsregeling aangevraagd voor die tijd toen kon het allemaal niet en nu opeens wel krijg keer op keer nee terwijl het wel kan er zijn fouten gemaakt maar dat word niet toegegeven

Bericht van CJIB

8 maanden geleden - Als u het niet eens bent met de oplossing, dan kunt u via de offieciële klachtprocedure van het CJIB uw klacht indienen. Dit kan digitaal via www.cjib.nl/Onderwerpen/Klachtenregeling

Alle klachten die gemeld zijn door jkok1975
x