Klacht: Onterechte bedreiging van klanten

op 20 mei 2016 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Deze louche deurwaarder bedreigt onterecht mijn klanten. Mijn Bert Barten BV is geliquideerd in 2008 Deze BV draagt mijn naam en nu achtervolgen ze mijn klanten in Prive. Dat zijn dreigementen die niet kunnen. Les: Geef nooit je BV de naam van jezelf. Van der Vleuten zijn oplichters !!! Deze praktijken moeten stoppen.

Dat ze hier direct mee op houden en mij een lijst geven van mensen die zij benadert hebben. En deze een brief sturen met verontschuldigingen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 20 mei 2016 om 08:25 geantwoord

Geachte heer Barten,
Wij hebben een vordering in behandeling op Bert Barten B.V., welke bv blijkens inschrijving van de kvk nog steeds actief is. Aangezien deze vennootschap niet op minnelijke wijze aan de vordering voldoet waartoe de vennootschap krachtens vonnis is veroordeeld, hebben wij derdenbeslag moeten leggen onder een mogelijke debiteur van de vennootschap. Dit is volkomen gerechtvaardigd. Van dreigementen is geen sprake.

Alle klachten die gemeld zijn door bertbarten