Klacht: Onterecht loon beslag

op 28 mei 2021 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Meerdere malen heb ik hun mailtjes gestuurd omtrent hetzelfde dossiernummer

Het gaat om een schuld van mij man VOOR ons huwelijk. Bij deze zal ik het nogmaals uitleggen.

Mijn man en ik zijn in 2018 getrouwd. In dit jaar is er een nieuwe huwelijksregel ingegaan. Zie link(https://www.echtscheiding-wijzer.nl/nieuwe-huwelijksregels-2018.html)

Hiervoor heb ik van vleuten en van hooff al benaderd over mijn en/of rekening waar hun beslag op hebben gelegd. Na meerdere mailtjes en telefoontje hebben zij netjes een mail gestuurd en uitgelegd waarom zij wel het recht hadden om er beslag op te leggen. Dit begrijp ik. Dit was echter na 2 weken.

Vervolgens hebben wij een betalingsregeling getroffen die per februari. Hier zijn hun akkoord mee gegaan. Die heb ik in Februari gestart en in Maart is deze er helaas tussen geschoten, maar hebben jullie het geld al in beslag genomen via mijn salaris had ik gezien.

Vervolgens hebben zij in Maart mij een brief gestuurd en daarin gezet dat mijn beslagvrije voet is vastgesteld uit de informatie die jullie hebben gekregen van mijn werkgever. Hierbij kom is dus weer terug op ,mijn 1ste punt met de nieuwe huwelijksregel en hebben jullie het recht dus niet om aan mijn geld te komen. In April en Mei hebben zij beslag op mijn loon gelegd en Mei zelfs mijn volledige vakantiegeld ingenomen.

Ik werk hard in de zorg voor mijn geld en vanwege de corona werk ik meer omdat wij handen tekort hebben. Dan leggen zij beslag op mijn geld van mijn overuren! Weer kom ik terug op mijn 1ste regel. Hier hebben jullie geen recht op aan mijn salaris te zitten.

Dan mijn laatste vraag. Waarom leggen zij evengoed beslag op mijn/ons geld als wij een goedgekeurde betalingsregeling hebben lopen? Dit is wel een beetje tegenstrijdig vind u niet?!

Als zij mij telefonisch te woord kunnen staan en het beslag van mijn loon afhalen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 02 juni 2021 om 15:23 geantwoord

Geachte mevrouw, heer, gezien het open karakter van deze site behandelen wij hier geen klachten. Indien u een klacht heeft over onze werkzaamheden wil ik u doorverwijzen naar onze website. Aldaar vindt u ons klachtenreglement. Uitsluitend klachten op die manier aangeleverd kunnen door ons in behandeling worden genomen. Dank voor de te nemen moeite

Alle klachten die gemeld zijn door Yara.Visser