Klacht: Onterechte afwijzing abbo aanvraag en Verkeerd geregistreerd als zakelijke klant

op 15 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben helaas verzeild geraakt in een situatie waar alles fout gaat bij en door T-mobile. Op een rij:
1. Ik heb een data kaart afgesloten in de winkel op mijn bedrijfsnaam. Wat blijkt? Datakaart is op een totaal ander bedrijfsnaam geregistreerd en ondertussen wordt het van mijn Bedrijfsrekeningnummer afgeschreven. Een adreswijziging wordt continu geweigerd door Tmobile. Ik heb dit aangegeven bij Tmobile zakelijk. En nog steeds geen verandering. Inmiddels 3 maanden verder.

2. Sim only abbo afgesloten waar nummer behoud opeens niet meer mogelijk bleek te zijn volgens de medewerker. Een simpele nummerbehoud zou ze me na het weekend over terugbellen. Ik heb dit maar zo gelaten, en het simkaartje bewust nog niet geactiveerd omdat ik nog niet heel te spreken was over de service.

3.Nu komt het ergste. Ik heb voor mijn bedrijfsactiviteiten een extra telefoon nodig. Dus ik wilde een telefoon Iphone 11 met abbo erbij afsluiten. Ik word 6 keer geweigerd zonder transparante opgaaf van een onderbouwing. 2 Keer Via Tmobile direct en 3 a 4x via belsimpel. Naar doorvragen kreeg ik te horen dat ik een hoog risico profiel had gebaseerd op data van dun en Bradstreet. Nu heb ik het geluk dat ik weet hoe dit soort data partijen werken. Ik heb een complete analyse En bedrijfsrapport opgevraagd over mijn bedrijf. Wat blijkt? Een laag risico profiel!!! De argumentatie van Tmobile is dus onjuist. De accountmanagers kunnen mij ook niet verder helpen. De daadWerkelijke afwijsreden krijgen ze niet mee van de acceptatie afdeling. Dit uitzoek werk heeft mij letterlijk 2 weken gekost. Tijd wat ik niet meer terugkrijg. Ik heb zelfs prive geprobeerd om een abbo af te sluiten. Wat blijkt? Ze koppelen nu alles aan mijn eerste aanvragen, namelijk mijn naam en achternaam. Ik kom er niet meer doorheen. Terwijl ik super kredietwaardig ben.

Volgens Dun en Bradstreet kan ik abonnementen afsluiten ter hoogte van 3700 euro per maand. En. Aan dat limiet zit ik nog lang niet.

1. Volledige transparantie over de afwijsreden.
2. Excuus.
3. Compensatie in de vorm van 6 maanden geen abbo kosten betalen. Crediteren dus van facturen.
4. Naamszuivering.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IH ZD