Klacht: Onterechte afsluiting doordat derden ons levering hebben aangepast

op 11 juli 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Beste,
Wij hebben een contract bij Essent voor Gas en Electra. Op een of andere manier heeft een andere partij ons adres gebruikt om zich aan te melden bij Oxxio. De andere partij heeft bij OXXIO geen rekeningen betaald en vervolgens sluit enexis de elektra af op ons adres.

Wij hebben geen schrijven gehad van Essent, geen schrijven gehad van Oxxio en geen schrijven gehad van Enexis. Al beweerd Enexis bij hoog en laag dat ze dit wel gedaan hebben.
Kortom wij hebben geen stroom. Essent heeft er alles aan gedaan om ons weer aan te melden. Enexis geeft echter aan dat er eerst afsluitkosten betaald moeten worden. Nu moet ik kosten betalen voor iets waar ik geen invloed op heb gehad. Enexis wijst naar Essent en Essent wijst naar de ex klant van Oxxio.
We hebben echter nog steeds geen stroom.

Ik ga ook geen afsluitkosten of aansluitkosten betalen. Wij hebben hier geen schuld aan,

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 11 juli 2016 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag de heer Bogaert,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de afhandeling van de klacht met u doorgenomen. Mijn collega van de afdeling Af- en heraansluitingen heeft u vandaag gebeld voor het maken van een afspraak voor de heraansluiting. Vervolgens heb ik met u afgesproken dat de klacht is opgelost en heb ik de klacht gesloten.

Stephanie
Webcare Enexis