Klacht: Onterechte afsluiting

op 16 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij hebben contracten voor 3 telefoons bij U lopen. Onlangs kreeg mijn dochter de melding dat er nog een bedrag van 210,99 open zou staan.Dit was de factuur van juli. Die wel degelijk in juli betaald is. Uiteraard onmiddelijk contact opgenomen met de klantenservice. Het hele verhaal gedaan zou dit doorgeven aan de financiele afdeling en zou gebeld worden. Gebeurde niet, dacht dat het wel opgelost zou zijn echter gisteren kwam mijn dochter uit school met de mededeling “mijn telefoon doet het niet”die zij overigens zeer dringend nodig heeft om ons te bereiken. Wederom contact opgenomen met klantenservice…het bericht zou nooit de financiele afdeling bereikt hebben..er stond geen vinkje. Deze dame zou het alsnog goed doen maar het kon wel 10 dagen duren. Vind ik belachelijk want het is mijn fout niet. Via via erachter gekomen dat je een betalingsbewijs via mail op kan sturen, ook gedaan. Tot op heden zonder resultaat. Was van plan om alles naar jullie over te hevelen want ik heb voor de rest nooit problemen gehad en jullie niet met ons maar dit vind ik absoluut niet kunnen!! Problemen zijn er om opgelost te worden maar als de klant er geen schuld aan heeft moeten jullie ook adequaat en snel reageren.

Onmiddelijke aansluiting van de telefoon!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eric punselie