Klacht: onterechte afschrijvingen

op 18 september 2018 over Cleverbridge in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb over de maand september 3 keer een afschrijving ontvangen van 60,63 euro. Ik heb hier niet op gereageerd, omdat ik helemaal geen contract heb met Cleverbridge. Gaarne opheldering hierover.
J.L.Bergman

p.s. ook over 2017 heb ik af te schrijven bedragen gezien.
Ik verdenk U van phishing

Gewenste Oplossing:

geen contact meer met Cleverbridge

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bergmanjan