Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 05 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar mijn weten nooit toestemming gegeven voor de maandelijkse afschrijvingen van €15,-. Nu 5 x totaal, waarvan twee zojuist terug geboekt omdat ik er nu pas achter kwam. Wat is Globaal Collectie b.v. in hemelsnaam en hoe kom ik hier vanaf??

Gewenste Oplossing:

Wanneer mij duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren en het niet weer zal gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 juli 2017 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

06-Jul-2017, Wenda van der Wijk, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Wat van der Wijk