Klacht: Onterechte afschrijving creditcard

op 21 augustus 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 9 tot en met 23 juni 2017 hadden wij bij Europcar op Madeira een auto gehuurd.
Het betrof een Fiat Panda met al talloze beschadiging.
Deze stonden allemaal keurig omschreven op het contractformulier.
Na het inleveren zijn er geen nieuwe beschadigingen of gebreken geconstateerd en is het contract getekend door een medewerker van Europcar.
Wie schetst onze verbazing dat een poosje later toch ruim €100 van onze creditcard blijkt afgeschreven te zijn.
Via Europcar nederland is contact gezocht met Europcar Madeira.
Het bleek dat het niet schoon zijn van de bekleding de reden van deze afschrijving was.
Dit terwijl wij hem schoon hadden gemaakt en er bij het inleveren geen woord over gezegd is

Gewenste Oplossing:

Mijn vertrouwen in Europcar heeft een flinke deuk opgelopen, maar ik ben tevreden als het betreffende bedrag teruggestort wordt

Alle klachten die gemeld zijn door TvdV