Klacht: Onterechte afschrijving

op 02 oktober 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 18 september 2017 is er een bedrag van 32,45 euro door world payments afgeschreven na een betaling door mij gedaan met ideal, helaas is de betaling nooit aangekomen bij de leverancier en kan de ING niets voor mij betekenen.
Na nu blijkt is een vaker voorkomend probleem.

Ben tevreden als het bedrag van 32,45 euro weer netjes wordt gestorneerd.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:18 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 20:56 geantwoord

Het zou fijn zijn als World Pay zelf conbtact met mij opneemt, het vinden van een E mail adres of een telefoonnummer van World Pay is een onmogelijke opgave, daarom hoop ik dat World Pay mij een e mailadres kan verschaffen waar ik mijn probleem c.q. klacht kan versturen.
Ronald Roubos.

Alle klachten die gemeld zijn door rroubos