Klacht: Onterechte afhouding van bankrekening

op 06 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik stel vast mijn rekening bij Belfius op 7 april 2017 gecrediteerd voor een betaling aan Global Collect van 42 euro. Er wordt verwezen naar ‘Abonnementsbevestiging NP247321551’. Ik weet niet waarover het gaat en ben er me niet van bewust ooit een abonnement aangevraagd te hebben. Graag enige verduidelijking.
Dit bericht heb ik op 26.06 naar Global Collect gestuurd; heb hierop een automatisch antwoord ontvangen dat de zaak spoedig zal onderzocht worden.
Ik wacht nog steeds op een verantwoording.

Terugbetaling van dit bedrag en verantwoording van de afnamemethode.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 juli 2017 om 09:30 geantwoord

06-Jul-2017, Willem Pas, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Gulden Roos