Klacht: Onterechte administratieve kosten

op 26 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

In het verleden had ik reeds online besteld met afterpay. Toen kreeg ik steeds alle e-mails. Bij een recente bestelling ( begin november) kreeg ik echter geen mail met een betalingsverzoek. Tot er een brief (midden december) in de bus stak met 20euro herinneringskosten. (Dit is bijna het dubbele van mijn bestelling) Ik heb toen meteen het bedrag van mijn bestelling betaald. De administratieve kosten heb ik niet betaald. Noch in mijn inbox of tussen mijn spam is er een mail te vinden van afterpay. Ik heb reeds geprobeerd om per mail contact met hun op te nemen, maar het enigste wat ik als antwoord krijg is een overzicht van data waarop er mails zouden vestuurd zijn. Mails die ik dus nooit ontvangen heb. Wanneer ik op die mail antwoord, krijg ik enkel een betalingsverzoek terug (ja, deze keer kan de mail blijkbaar wel aankomen).

Graag een toegeving dat zij en niet ik de oorzaak zijn van de te late betaling. De 20euro herinneringskosten dienen dan ook geannuleerd te worden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

5 maanden geleden - Beste V. Delronge, Bedankt voor uw bericht. Ik heb traject voor u nagekeken en u hiervan op de hoogte gebracht per e-mail. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke Groet, Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door Veerle_