Klacht: Onterechte aanrekening

op 21 september 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tweetal jaar geleden werd ik telefonisch gecontacteerd door een medewerker van Buy 2 Fly. Ik kon voordelig reizen en had daarvoor 14 dagen bedenktijd. Binnen de 14 dagen heb ik laten weten dat ik niet geïnteresseerd was. Ondertussen hadden ze geprobeerd om 69 € van mijn rekening over te schrijven. Nu, 2 jaar later, krijg ik telefoon van een medewerker van een incassobureau met de vraag om zo snel mogelijk 199 € te storten of ik krijg een deurwaarder over de vloer. Dat zijn toch zaken die niet door de beugel kunnen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de klacht vervalt en ik niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trucker1