Klachten over Buy 2 Fly

Statistieken van Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Dreiging met deurwaarder

Klacht van Lalalie op 09 januari 2019 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Dreigtelefoons gekregen van 3228083922 tel nr Zou openstaande rekening hebben van but to fly 350€ redelijk agressief ze zouden van incasso bureau BE CLEAN zijn achteraf mail gekregen waar ik moet storten De27100900002753708009 Lees meer

Asociaal behandeld

Klacht van Christelwiersma op 19 oktober 2018 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Werd gebeld door incasso bureau over buy2fly dat geld moeten betalen maar mijn vader is niet toe bekwaam ! Ze waren zo asociaal dat me vader maar moest betalen terwijl wij dat niet hebben afgesloten ! Lees meer

wat kan ik doen

Klacht van andyvan uden op 11 september 2018 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

In november 2016 heb ik telefonisch contact gehad hebben met Buy 2 fly. Heb had wel mail ontvangen om dit te bevestigen of om uit te schrijven. daar ik me toch maar uitgeschrijven naar een paar maanden ... Lees meer

incasso

Klacht van johan.1961 op 18 juli 2018 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Ik heb destijds van u een aanbieding gehad.. nu krijg ik een incasso bureau die beweerd dat ik moet betalen. ik heb deze aanbieding destijds met Uw goedvinden afgekocht en ik zou worden uitgeschreven. toch blijven ze mij achtervolgen Lees meer