Klacht: onterechte aanmaningen rekening/geen respect voor ziekte

op 30 maart 2015 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn zoon heeft een abonnement afgesloten voor een jaar. hij is vorig jaar in oktober ziek geworden met ziekenhuis opname, destijds ben ik naar de balie in den Bosch gegaan en gevraagd om zijn lidmaatschap op te zeggen, ze hebben alles genoteerd en zouden aan de juiste afdeling doorgeven en ik zou een brief krijgen, deze heb ik nooit gehad. Ik moest alle andere financiële gedeelte van hem gaan regelen inclusief zijn studie financieren welke rond was in januari.

Tot mijn grote verbazing ontving ik een aanmaning 23-02-15. van €,35,90 ( het blijkt dat niemand heeft de lidmaatschap opgezegd en zij bleven gewoon incasseren tot januari dat er ook geen studie financieren werd gestort ontstond deze achterstalling).
Ze vragen verklaring van de dokter de mevrouw verzekerd mij dat alles goed zou komen en ik nog het geïncasseerde geld zou terug krijgen vanaf vorig jaar September!

De dokter geef geen verklaring (wel een brief met toelichting) ik ben vandaag gebeld worden door alias C.L en hij zeg dat ik gewoon alles moet betalen intussen is de rekening opgelopen naar €92,85.

Hoe is mogelijk dat deze mensen geen respect hebben voor iemand die ziek is!!! ik hoop dat deze meneer nooit ziek wordt of nabestaande van hem

ik wil dat ze per direct deze lidmaatschap annuleren,mijn zoon is al sinds vorig jaar september niet meer gaan trainen. En geen rekening opsturen en ben van mening dat ik geen geld moet betalen integendeel

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht helpdit is tries

5 jaren geleden - Jammer genoeg ipv een oplossing sturen ze nu de deurwaarde, dit terwijl mijn zoon ziek is!! de incasso bureau is nu hiermee bezig, ze blijven zeggen dat ze mijn kind hebben gebeld en hij vrolijk aan de telefoon was,Dit is niet normaal hoe deze mensen omgaan. de incasso stuur nu een rekening van 177,99.

Reactie van de melder van de klacht helpdit is tries

5 jaren geleden - Hallo klacht.nl!!Kunt u mij aangeven naar welke instantie moet ik nu gaan, ze lossen niet op en ik wordt constant platgebeld door Ultimoo.nl incasso deurwaarde.Niemand begrijp dat mijn zoon ziek is een aan het herstellen is, wat is nu voor onzin!

fit for free

Heeft op 11 november 2015 om 13:09 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar [email protected] en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door helpdit is tries