Klacht: Onterechte aanmaningen door slechte opzegservice

op 01 juli 2015 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw,

N.a.v. onterechte aanmaningen wil ik u graag (in inmiddels een 4e poging) het volgende mededelen betreffende de factuur 3529106218 van Telfort:

Bij het overstappen naar het abonnement van Telfort is ons telefonisch door de verkopende agent toegezegd dat zij de overstap afhandelen.
Hierbij is ons toegezegd dat dit geen enkel probleem zou zijn en dit geen dubbele kosten met zich mee bracht, mede omdat de internetverbinding over de telefoonaansluiting ook al bij KPN zat.
De agent zei letterlijk \”het is toch 1 bedrijf\”…

Echter na het aansluiten van het Telfort abonnement was de KPN telefoonaansluiting voor het internet nog steeds niet intern afgesloten en werd er nog steeds geïncasseerd. Na 3x bellen met Telfort hebben ze niets geregeld en hun woord niet nagekomen, echter zonder excuus werden we doorverbonden intern naar KPN na 2x een onzinnige discussie met telfort en kpn te hebben gehad.. moesten we opzeggen met een maand opzegtermijn.
Na het zelf opzeggen bij KPN na 6 maanden dubbel betaald te hebben, hebben we een 4e keer gebeld met Telfort. Hierbij een klacht ingediend dat ze in gebreke zijn gebleven en dat we 6 maanden (analoge lijn waarover het internet ging, lijn was van kpn en internet van speedlinq, dus telfort) telefonie abonnement restitutie verwachten.
Behalve de aanmaningen, nooit een reactie terug ontvangen op de afhandeling van deze klacht.

Het is niet de klant zijn probleem dat KPN en Telfort er onderling niet uitkomen met deze kwestie. Deze factuur is reeds voldaan, want deze is verrekend met de nog te ontvangen restitutie van 6 maanden abonnee geld van KPN.
Echter er blijft nu nog een aantal maanden open die per omgaande overgemaakt dient te worden vanwege te veel betaalde premie. dus stop met onzinnige rekeningen sturen en zorg ervoor dat we de restitutie ontvangen over het teveel betaalde bedrag.

We schamen ons ervoor dat we ooit bij Telfort/KPN gewerkt hebben.

Onterechte aanmaningen stoppen vanuit KPN en restitutie over het teveel betaalde bedrag.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lennert & Gabi Rog & Bousche

5 maanden geleden - klacht is opgelost