Klacht: onterechte aanmaningen

op 14 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van tele2 een onterechte aanmaning gekregen. mijn abonnement is 05AUG16 afgelopen en ze blijven 20 euro abonnementskosten afschrijven. de afname van 20 september 2016 heb ik, in samenspraak met tele2, laten stoneren
echter nu krijg ik een aanmaning dat ik alsnog 20 euro moet overmaken,dat gaan verhogen naar 40 euro en een incassobureau gaan inschakelen en dat ze me anders gaan registreren bij www.preventel.nl
Om gillend gek van te worden!!!!!!!

Breng alsjeblieft jullie administratie op orde!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze stoppen met die aanmaningen en hun eigen administratie op orde hebben!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door orm