Klacht: onterechte aanmaning

op 27 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

ik heb het product waarvoor u mij met een deurwaarder dreigt de zelfde dag als het bij mij is aangekomen aan de bezorger terug gegeven met de mededeling dat ik het product niet wou acsepteren en nou wort ik met een aanmaning gedreigt dus heren trek u aanmaning maar in of ik zetmijn advocaat er op gr ajc vos
stadskampstr 19
5223xw
den boch

dus ik zou dit geval maar seponeren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 september 2016 om 16:06 geantwoord

Beste heer Vos,

Bedankt voor je bericht.

In je e-mail geef je aan dat je je bestelling bij Bralex.nl geretourneerd hebt. Helaas is deze nog niet verwerkt door Bralex.nl. Nadat jouw retour verwerkt is door Bralex.nl krijgen wij een seintje. We sturen je vervolgens per e-mail een bevestiging over het vervallen van jouw betaaloverzicht, of het nieuwe bedrag dat je dient te betalen.

Wij hebben de klantenservice van Bralex.nl verzocht jouw retour te verwerken. Tevens is de order tijdelijk gepauzeerd, zodat webshop Bralex.nl voldoende tijd heeft jouw retour te verwerken.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

Monique
Klachtenmanager AfterPay